نتایج تیزهوشان

نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان  پس ازبرگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و در تیرماه انجام می شود. این آزمون در اردیبهشت ماه برگزار می شود و فیلتر ورودی دانش آموزان با استعداد به مدارس زیر مجموعه ی سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) است. اعلام نتایج تیزهوشان هر شخص به صورت مجزا و از طریق صفحه ی شخصی داوطلب در سامانه زمان اعلام نتایج تیزهوشان در سایت تیزهوشان و استعدادهای درخشان به آدرس azmoon.medu.ir انجام می شود. برای گرفتن نتیجه کافیست پس از ورود به سامانه ثبت نام در سمت راست سایت کد ملی و شماره شناسنامه را به عنوان رمز ورود، وارد کرده و پس از ورود به صفحه ی شخصی اطلاعات اعلام نتایج تیزهوشان 97 خود را مشاهده کنند. هر داوطلبی که پذیرفته شده باشد، نام مدرسه ی پذیرفته شده را مشاهده می کند و داوطلبانی که پذیرفته نشده اند، می توانند درصدها و تراز خود را مشاهده کرده و با آخرین فرد پذیرش شده مقایسه کنند. تصویر سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان را در زیر می بینید.

سایت اعلام نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان 97 :

ثبت نام در آزمون استعدادهای درخشان 97، در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند 96 انجام می شود و آزمون در اردیبهشت ماه 97 برگزار می شود، بلافاصله زمان اعلام نتایج تیزهوشان پس از برگزاری آزمون، دفترچه ی سؤالات آزمون بر روی سایت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان  به آدرس sampad.medu.ir قرار می گیرد. حدود دو هفته بعد نیز کلید تصحیح آزمون از سوی همین مرکز منتشر می گردد. دقت کنید سامانه اعلام نتایج تیزهوشان با این سایت متفاوت می باشد.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان در تیرماه 

 

شرایط ورود بدون آزمون استعدادهای درخشان 97 :

برای بسیاری از داوطلبین شرکت در آزمون تیزهوشان این سؤال پیش آمده است که آیا امکان ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان وجود دارد؟! در جواب باید بگوییم خیر! شاید این سؤال بدلیل شایعات مبنی بر خبری بود که در چند سال گذشته منتشر شده است.

این خبر از تصمیماتی مبنی بر حذف آزمون ورودی دوره ی نهم به دهم و پذیرش بدون آزمون دانش آموزان تیزهوشان دوره متوسطه اول، اطلاع می داد. اما این تصمیمات فعلاً قطعی نشده اند. وزیر آموزش و پرورش نیز در این مورد اعلام کردند که تصمیم به حذف آزمون ورودی نیازمند بررسی زیادی است. زیرا این تصمیمات بر روی یک نسل آموزشی تأثیرگذار است.  بد نیست اگر بدانید از میان خیل عظیم داوطلبان (حدود 200 هزار نفر برای دوره متوسطه اول و  100 هزار نفر برای دوره ی متوسطه دوم) کمتر از 10% آنها پذیرش می شوند که نتایج پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و معمولاً اوایل تیرماه اعلام نتایج تیزهوشان می شود.
اعلام نتایج تیزهوشان، که مشخص کننده پذیرش و یا عدم پذیرش داوطلبان است. در همان مردادماه از طریق سایت تیزهوشان و استعدادهای درخشان به آدرس azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.

در آزمون تیزهوشان تنها یک بار اعلام نتایج داریم

 

دقت کنید که نتایج تیزهوشان در مهلت اعلام شده نسبت به مشاهده ی نتیجه و ثبت نام حضوری اقدام کنید؛ در صورت تعلیل ممکن است فرصت شما به دانش آموز دیگری داده شود. 

 





:: برچسب‌ها: نتایج تیزهوشان , زمان اعلام نتایج تیزهوشان , اعلام نتایج تیزهوشان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : پنج شنبه 24 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: